چگونه اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا پرایوت کنیم؟


با استفاده از این راهنما می‌توانید اکانت اینستاگرام خود را پرایوت کنید. با این عمل پست‌های شما فقط به دنبال کنندگانتان نشان داد می‌شود و هر هشتگی که برای عکس‌ها و ویدئوهای خود بگذارید، در قسمت جستجو پنهان خواهد ماند. برای اینکه بتوانید اکانت اینستاگرام خود را پرایوت یا خصوصی کنید تا انتهای این مطلب را مطالعه کنید.

نکته: توجه داشته باشید که این دستورالعمل‌ها برای برنامه اینستاگرام در دستگاه‌های اندروید و iOS اعمال می‌شود.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را خصوصی یا پرایوت کنیم؟

خصوصی کردن اکانت اینستاگرام کار بسیار ساده‌ای است. در این راهنما مراحل پرایوت کردن اینستاگرام را با یک گوشی آیفون به شما توضیح می‌دهیم. اما این مراحل در دستگاه‌های اندرویدی نیز بهه مین ترتیب است.

۱٫ ابتدا روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

۲٫ سپس وراد صفحه پروفایل شده و منو (سه خط) بالای سمت راست صفحه را باز کنید.

۳٫ گزینه Settings را انتخاب کنید.

 

۴٫ سپس گزینه Privacy را باز کنید.

۵٫ زیر قسمت Account Privacy منوی کشویی Private Account را بکشید تا فعال شود و به رنگ آبی درآید.

 

نکته: همچنین می‌توانید به جای خصوصی کردن کل اکانت خود، فقط چند عکس محدود را از میان تمام عکس‌های اینستاگرام خود مخفی کنید. برای این کار باید منوی هر عکس را به صورت جداگانه باز کنید و تنظیمات را تغییر دهید.

عمومی یا پابلیک کردن پروفایل اینستاگرام

اگر قبلا پروفایل خود را خصوصی کرده بودید و حالا می‌خواهید دوباره آن را عمومی و به صورت پابلیک دراورید باید دوباره به قسمت Account Privacy بازگردید. برای این کار باید تمام مراحل بالا را طی کنید و سپس منوی کشویی Private Account را بکشید تا غیر فعال شود. به علاوه اگر هنگام ساخت حساب کاربری در اینستاگرام سن شما ۱۶ سال یا کمتر باشد این برنامه به صورت خودکار پروفایل شما را خصوصی می‌کند. اگر مایلید پروفایتان را از حالت خصوصی درآورید باید به صورت دستی و طبق دستورالعمل گفته شده عمل کنید.

پرسش و پاسخ حریم خصوصی اینستاگرام

حریم خصوصی برای اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس بسیار مهم است. به همین دلیل در این قسمت از مقاله به سوال‌های پرتکرار درباره حریم خصوصی پاسخ خواهیم داد.

  • تک کردن در اکانت‌های پرایوت

هنگامی که با پروفایل پرایوت کسی را تگ کنم یا هشتگی به پست‌های خود اضافه کنم آیا افراد می‌توانند این تغییرات را مشاهده کنند یا خیر؟

اگر در اینستاگرام یک حساب خصوصی دارید به این نکته توجه کنید که با تگ کردن و گذاشتن هشتگ زیر پست، فقط افرادی می‌توانند آن‌ها را مشاهده کنند که شما را دنبال می‌کنند.

  • به اشتراک گذاشتن با اکانت پرایوت

آیا می‌توان با پروفایل خصوصی پست‌های اینستاگرام را در سایت‌های دیگر شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت؟

اگر تصمیم دارید پستی را در فیس بوک، توییتر، تامبلر، فلیکر یا شبکه اجتماعی دیگری به اشتراک بگذارید، برای مشاهده به عنوان یک پست مستقل به صورت عمومی در دسترس خواهد بود. هر کسی که آن پست را مشاهده کند می‌تواند روی پیوند ثابت اینستاگرام کلیک کند تا آن را به طور کامل مشاهده کند. اما اگر روی نام کاربری شما کلیک کند نمی‌تواند محتوای دیگری را ببیند مگر اینکه قبلا شما را فالو کرده باشد.

  • فالو کردن اکانت پرایوت

هنگامی که افراد پروفایل پرایوت من را باز می‌کنند تا فالو کنند، آیا می‌توانند عکس‌های من را ببینند؟

خیر. تا شما به افراد اجازه دسترسی به پروفایلتان را ندهید، آن‌ها نمی‌توانند عکس‌های شما را مشاهده کنند. وقتی فردی دکمه فالو را در پروفایل پرایوت شما می‌فشارد فقط یک پیام مبنی بر درخواست فالو به ایشان نشان داده می‌شود و تا زمانی که شما به آن‌ها اجازه ندهید نمی‌توانند محتوای صفحه شما را ببینند.

  • بلاک کردن یک دنبال کننده

اگر کسی من را دنبال می‌کند و من نخواهم او عکس‌های من را ببیند چگونه می‌توان پست‌ها را از او مخفی کرد؟

برای اینکه کسی نتواند شما را دنبال کند، می‌توانید او را بلاک کنید. برای این کار ابتدا نمایه آن‌ها را باز کنید، روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید، سپس Block User را انتخاب کنید تا آن حساب کاربری از میان دنبال کنندگان‌تان حذف شود.

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دنیای کلش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
با سلام خدمت دوستان عزیز فروشگاه اینترنتی دنیای کلش در پنجم بهمن ماه سال 1395 تاسیس وشروع به کار کرده توسط مدیریت این سایت آقای علی زمانی شروع به کار و فروش اکانت های بازی های آنلاین ولوازم جانبی آنها کرده است شامل کلش اف کلنز کلش رویال و بوم بیچ وغیر...یکی از ویژه گی های دنیای کلش این است که طرف شما فروشگاه اینترنتی دنیای کلش میباشد نه شخص یا واسته گری هیچ واسته گری در دنیای کلش نیست مثل سایر فروش گاه ها که همشون واسته گری میباشند احتمال کلا برداری در این سایت ها بسیار زیاد میباشد ولی در فروشگاه ما از واسطه گری هیچ خبری نیست و تمام اکانت ها توسط دنیای کلش خریداری شده تسط بازرسی میشوند و دسته بندی میشوند و تمام مشخصاتی که از اکانت ها در سایت درج میشود کاملا صحیح و متابق اکانت میباشد و یکی دیگر از مزیت های دنیای کلش این است که بعد از خرید و دریافت سریع فایل در قسمت دانلود ها دنیای کلش برای شما مشخصات اکانت به همراه فاکتور معتبر فروشگاه نزد شما ارسال میکند با هزینه کاملا رایگان برای اطمینان و اعتبار بخشیدن به خرید شما و تمامی اکانت ها گارانتی 7روزه مغایرت مشخصات و گارانتی 10 روزه امنیت کاربری دارند که هیچ فروشگاه واسته گری در ایران بیشتر از 24 ساعت گارانتی نمیکند ولی دنیای کلش برای اعتبار بخشیدن به خرید و احترام به مخاطب های خود تمامی محصولات را گارانتی میکند با تشکر دنیای کلش

تمام پرداخت های دنیای کلش به صورت کارت به کارت انجام میشود . با تشکر . رد کردن

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت