راهکارهای سرور پارس برای نجات کسب و کارها از بحران کرونا


نزدیک به یک سال از ورود ویروس کرونا به زندگی ما گذشته و با توجه به خطرات این ویروس، سبک زندگی و بیزینس هم تغییر کرده است.

در جریان همه‌گیری کرونا، بسیاری از کسب و کارها به‌طور کامل تعطیل شدند؛ اما بعضی از کسب و کارهایی که از قبل آمادگی مواجهه با حادثه‌های پیش‌بینی‌نشده را داشتند، نه‌تنها کسب‌و‌کار خود را تعطیل نکردند بلکه بسیار شناخته‌شده‌تر شدند و فروش و بازدید آن‌ها بیشتر شد.

این کسب و کارها از طریق راه ‌اندازی وب‌ سایت و فروشگاه اینترنتی، حتی در مقیاس‌های کوچک‌تر در شبکه‌های مجازی، فعالیت خود را متوقف نکرده‌اند و همچنان در بازار رقابت ثابت قدم مانده‌اند و به فروش و درآمدزایی خود ادامه می‌دهند.

در این مقاله که توسط شرکت سرورپارس، خدمات میزبانی وب و دامنه تهیه و آماده شده است، نتیجه بررسی فعالیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را در یک سال گذشته گردآوری کرده و راهکارهای مفید جهت انتقال کسب‌و‌کار شما از فروشگاه و مغازه به شبکه جهانی اینترنت و راه اندازی سایت شما ارائه شده است.

ابزارهای مورد نیاز کسب‌و‌کار اینترنتی

در ادامه با محصولاتی که برای راه اندازی یک وب‌سایت از جمله انواع دامنه، هاست و سرور، گواهینامه امنیتی، سایت ساز اختصاصی سرورپارس و … نیاز دارید آشنا می شوید تا در صورتی که تصمیم به راه اندازی وب سایت معرفی محصولات یا فروشگاه اینترنتی گرفته‌اید با ابزار مورد نیاز آشنایی لازم را داشته باشید.

دامنه

قدم اول در راه اندازی یک وب سایت، انتخاب نام دامنه است. همان‌طور که در مقاله «۸ نکته هوشمندانه برای انتخاب نام دامنه» در بخش بلاگ سرورپارس به آن اشاره شد، نام دامنه و پسوند آن بسیار مهم و حیاتی است. به این دلیل زمانی‌که یک کاربر به ‌دنبال محصولات خاصی در اینترنت می‌گردد، اگر نام دامنه مرتبط با آن محصول نباشد، دامنه شما به‌سختی در جستجوی کاربر نمایان می‌شود یا در صورت پیدا شدن دامنه در جست‌وجوی کاربر، نامرتبط بودن آن با محصولات باعث تعجب و در خیلی موارد باعث عدم اعتماد کاربر می‌شود.

پس در گام اول، یک نام دامنه مناسب انتخاب کنید. شما می‌توانید پس از انتخاب نام دامنه، با مراجعه به لیست دامنه های موجود در سایت سرورپارس، از میان حدود ۲۷۰ پسوند دامنه، پسوند مناسب با حوزه کاری خود انتخاب کنید.

هاست

در صورتی که قالب شخصی و سایت خود را طراحی کرده‌اید و آماده بارگذاری آن هستید، نیاز به یک فضای مجازی به نام هاست جهت دسترسی به سایت در بستر اینترنت دارید. پس از بارگذاری اطلاعات سایت و اتصال هاست و دامنه از طریق NameServer می‌توانید از طریق آدرس دامنه انتخاب‌شده به سایت خود دسترسی داشته باشید.

در شرکت سرورپارس انواع هاست متناسب با نیاز سایت شما آماده شده است. هاست لینوکس و ویندوز، هاست وردپرس و هاست پربازدید از جمله هاست‌های ارائه‌شده توسط شرکت سرورپارس است.

از قابلیت‌های هاست لینوکس می‌توان به کنترل پنل cPanel اشاره کرد. این کنترل پنل در هاست بسیار ساده و کاربردی است و تنظیمات را به‌سادگی می‌توان انجام داد. KeepAlive، وب سرور آپاچی، بکاپ‌گیری از اطلاعات سایت به‌صورت هفتگی، Addon domain و Park domain از مزایای دیگر هاست لینوکس شرکت سرورپارس هستند.

در صورتی که نیاز به پلن پیشرفته‌تر و قوی‌تری برای سایت خود دارید، می‌توانید از هاست لینوکس حرفه‌ای استفاده کنید. در کنار شباهت‌هایی که با هاست لینوکس دارد، مزایایی مانند وب سرور LiteSpeed، بکاپ گیری روزانه و گواهینامه امنیتی SSL رایگان در برخی پلن‌ها در هاست لینوکس حرفه‌ای قرار گرفته است.

با توجه به افزایش استفاده مدیران وب‌سایت‌ها از سیستم مدیریت وردپرس، شرکت سرورپارس اقدام به ارائه هاست مناسب با سیستم وردپرس کرده است. در هاست وردپرس، سیستم مدیریت وردپرس از پیش نصب‌شده روی هاست، کانفیگ ویژه وردپرس، استفاده از هارد NVME، بکاپ گیری هفتگی و وب سرور LiteSpeed باعث ایجاد تمایز نسبت به دیگر هاست‌های ارائه‌شده می‌شود.

در صورتی که بازدید سایت شما باعث مصرف منابع پردازش مانند Ram و Cpu می‌شود یا به عبارتی دیگر، سایت شما بازدید بسیار بالایی دارد، می‌توانید از هاست‌‎های از پیش تنظیم و تعبیه‌شده به نام هاست پربازدید استفاده کنید و نگران ترافیک مصرفی هاست و Suspend شدن سایت خود نباشید.

سایت ساز

در گام دوم، شما به یک قالب مناسب با حوزه کاری خود نیاز دارید. در صورتی که آشنایی لازم با طراحی وب سایت ندارید، می‌توانید با استفاده از سایت ساز شرکت سرورپارس به‌راحتی و بدون نیاز به کدنویسی به همراه رابط کاربری تصویری، سایت خود را به‌راحتی طراحی و اجرا کنید. همچنین شما می‌توانید به مدت ۳ ماه از نسخه رایگان استفاده کنید و با محیط این سایت ساز آشنا شوید.

از مزایای سایت ساز شرکت سرورپارس، بیش از ۲۰۰ قالب موجود در این قسمت است که شما می‌توانید قالب دلخواه خود را متناسب با نوع فعالیت کاری خود انتخاب کنید و در قسمت طراحی، چیدمان سایت همراه ‌با عکس‌های طراحی‌شده توسط شما متناسب با سلیقه خود انجام دهید.

نصب و راه اندازی فروشگاه آنلاین به همراه افزودن درگاه پرداخت اینترنتی ، از دیگر مزایای این سایت ساز است و به‌راحتی می‌توانید در کنار معرفی محصولات و خدمات خود، فروشگاه خود را راه اندازی کنید.

گواهینامه امنیتی SSL

با وارد کردن آدرس یک دامنه و تقاضای دسترسی به محتوای آن وب‌سایت از طریق مرورگر، اطلاعات بین کامپیوتر کاربر (Client) و سخت‌افزاری که سایت روی آن قرار دارد (Server) تبادل می‌شود. جهت جلوگیری از دسترسی به این اطلاعات در هنگام انتقال، امنیت آن باید تأمین شود. برای برقراری امنیت و محافظت از اطلاعات، از گواهینامه امنیتی SSL یا Secure Socket Layer استفاده می‌شود.

گواهینامه امنیتی SSL، یک استاندارد وب برای کد کردن اطلاعات بین کاربر و وب‌سایت است. به بیان دیگر از پروتکل SSL برای برای تأمین ارتباطی امن بین وب سرور و مرورگر استفاده می‌شود. اطلاعاتی که توسط یک اتصال SSL مبادله می‌شوند، به شکل کد درمی‌آیند و ارسال می‌شوند و بنابراین اطلاعات در حین انتقال بین کاربر و وب سرور سایت مورد نظر، محافظت می‌شوند.

گواهینامه امنیتی SSL به دو دسته DV غیر سازمانی و OV سازمانی تقسیم می‌شود. گواهینامه SSL غیر سازمانی برای اشخاص حقیقی و برخی شرکت‌ها استفاده می‌شود و گواهینامه OV برای سازمان‌ها و شرکت‌ها قابل استفاده است.

با توجه به نوع سایت شما، گواهینامه‌های SSL مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید با تهیه آن‌ها، به فعال‌سازی و بالا بردن امنیت سایت خود اقدام کنید. از مزایای گواهینامه SSL می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برقرار ارتباط امن بین کاربران و سایت شما
  • ایمن شدن وب‌سایت با پروتکل HTTPS
  • محافظت از داده‌های مورد تبادل با الگوریتم رمزنگاری داده
  • بالا بردن رنک وب‌سایت در موتور جست‌وجوی گوگل
  • دریافت نماد اعتماد ۲ ستاره از وزارت صنعت و معدن
  • جلوگیری از کلاهبرداری اینترنتی و Phishing

شما می‌توانید با مراجعه به لیست گواهینامه های امنیتی SSL شرکت سرورپارس، با انواع این گواهینامه آشنا شوید و جهت خرید گواهینامه مناسب و مورد نظر خود اقدام کنید.

پایان

در پایان، از طرف مجموعه سرورپارس امیدواریم کسب‌و‌کار خود را از تعطیلی در شرایط بحرانی ویروس کرونا نجات دهید و با توضیحات در مورد سرویس‌های ارائه‌شده توسط این مجموعه، بتوانید از طریق راه اندازی سایت و فروشگاه آنلاین، افزایش چشمگیری در بازدید و فروش خود داشته باشید.

همچنین شما می‌توانید با همکاران ما در بخش فروش جهت خرید سرویس‌ها مشاوره کنید و از خدمات پشتیبانی فنی به‌صورت ۲۴ ساعته بهره‌مند شوید.

برچسب ها:

استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی دنیای کلش فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کليه حقوق اين سايت متعلق به آقای :علی زمانی(مدیر و موسس ) می‌باشد. Copyright © 2018
با سلام خدمت دوستان عزیز فروشگاه اینترنتی دنیای کلش در پنجم بهمن ماه سال 1395 تاسیس وشروع به کار کرده توسط مدیریت این سایت آقای علی زمانی شروع به کار و فروش اکانت های بازی های آنلاین ولوازم جانبی آنها کرده است شامل کلش اف کلنز کلش رویال و بوم بیچ وغیر...یکی از ویژه گی های دنیای کلش این است که طرف شما فروشگاه اینترنتی دنیای کلش میباشد نه شخص یا واسته گری هیچ واسته گری در دنیای کلش نیست مثل سایر فروش گاه ها که همشون واسته گری میباشند احتمال کلا برداری در این سایت ها بسیار زیاد میباشد ولی در فروشگاه ما از واسطه گری هیچ خبری نیست و تمام اکانت ها توسط دنیای کلش خریداری شده تسط بازرسی میشوند و دسته بندی میشوند و تمام مشخصاتی که از اکانت ها در سایت درج میشود کاملا صحیح و متابق اکانت میباشد و یکی دیگر از مزیت های دنیای کلش این است که بعد از خرید و دریافت سریع فایل در قسمت دانلود ها دنیای کلش برای شما مشخصات اکانت به همراه فاکتور معتبر فروشگاه نزد شما ارسال میکند با هزینه کاملا رایگان برای اطمینان و اعتبار بخشیدن به خرید شما و تمامی اکانت ها گارانتی 7روزه مغایرت مشخصات و گارانتی 10 روزه امنیت کاربری دارند که هیچ فروشگاه واسته گری در ایران بیشتر از 24 ساعت گارانتی نمیکند ولی دنیای کلش برای اعتبار بخشیدن به خرید و احترام به مخاطب های خود تمامی محصولات را گارانتی میکند با تشکر دنیای کلش

تمام پرداخت های دنیای کلش به صورت کارت به کارت انجام میشود . با تشکر . رد کردن

خوش آمدید میهمان

ورود به سایت